CD&V stapt in Liedekerke naar de gemeenteraadsverkiezingen onder de noemer CD&V PLUS. Met de ‘plus’ geven zij aan positief te willen kijken naar de toekomst. Een samenleving waarin het beste van alle mensen samenvloeit en inspraak kansen krijgt, waar duurzaamheid en natuurbehoud geen holle slogans zijn en waar veilig, gezond en gelukkig leven gewaarborgd is, is absolute topprioriteit, zegt voorzitter Geert Bronselaer.

Burgemeester Luc Wynant wil met zijn partij het DNA van Liedekerke bewaren. Dit DNA kent volgende karaktertrekken:

• Vlaams, hartelijk en communicatief
  • Levendig, bruisend en ondernemend
  • Groen, gezond en duurzaam
  • Goed bestuurd, betaalbaar en participatief
  • Zorgzaam voor iedereen, van jong tot oud
  • Veilig en mobiel

CD&V PLUS verwijst met de ‘plus’ ook naar haar diverse, sterke ploeg. Een evenwichtige mix van de oude en grote , nieuwe generatie.

Steven Van Linthout is, als lijsttrekker, fier op zijn ploeg. Vastberaden en daadkrachtig willen zij de weg vooruit nemen en voluit voor Liedekerke kiezen! Voor een warme en gezonde gemeente waar het aangenaam is te wonen, te werken en te leven.