CD&V-plus Liedekerke vervolledigt zijn lijst:

Marc Bronselaer (65 jaar)

Marc Bronselaer is de kandidaat die onze CD&V Plus-lijst volledig maakt
Deze rasechte Liedekerkenaar zetelde reeds als gemeenteraadslid van 2001 tot 2012 en is er nu opnieuw bij om met zijn jarenlange ervaring de nieuwe en jonge kandidaten op de lijst voluit bij te staan. Decennialang al is hij immers een van de stille maar belangrijke sterkhouders achter vele verkiezingscampagnes, zowel lokaal als nationaal.
Als gepensioneerd ambtenaar, maar vandaag nog steeds actief als kabinetsmedewerker bij de Brusselse staatssecretaris Debaedts, zal hij zich inzetten voor een goed en betaalbaar bestuur, alsook het realiseren van projecten die welzijn en welvaart van alle inwoners in onze gemeente ten goede komen, maarmet bijzondere aandacht voor kinderen en senioren.

Filip Van den Borre (42 jaar)

Filip Van den Borre is Liedekerkenaar in hart en nieren. Met zijn vrouw Wendy Gordts en 2 zonen woont hij in de Muilenstraat. Hij was in het verleden niet alleen ondervoorzitter van Jeugdhuis ’t Spieken, maar toonde vroeger ook zijn voetbalkwaliteiten bij VK Impegem en De Krakboys.
In het dagelijkse leven werkt Filip als exportbediende bij DHL Starbroker op de luchthaven in Zaventem.
Zijn beide zonen zijn graag creatief bezig en gaan dan ook met veel plezier naar de gemeentelijke tekenacademie, alsook naar creatieve vakantiekampen. Zijn kinderen zijn alvast een inspiratie en passie om mee te kunnen werken aan het nog verbeteren van de leuke gemeente die we nu al hebben.
Samen met het gezin en de 2 Greyhounds die zij adopteerden uit een asiel, gaat hij graag wandelen langs velden en in bossen. Een andere passie van hem is motorrijden.
Hij is tevens als vrijwilliger actief in de school van zijn kinderen als leesouder, zwemleraar en helpt op diverse evenementen van het oudercomité.
Filip wenst zich, samen met CD&V-plus, in te zetten voor een nog toffer, groener en veiliger Liedekerke.

Francesca Kitoko (18 jaar)

Francesca Kitoko is met haar 18 jaar de jongste kandidate van CD&V-plus? Francesca woont al sinds haar geboorte in Liedekerke. Afgelopen maand studeerde ze af aan het IKSO-Denderleeuw in de richting Humane Wetenschappen. Het komende schooljaar vangt ze de studies bedrijfsmanagement aan op de hogeschool.
Ondernemerschap en passie gaan vaak samen, zo ook bij Francesca. Zij wil binnen een paar jaar immers een eigen kledinglijn op de markt brengen. Door zich kandidaat te stellen bij CD&V-plus geeft zij aan dat ze zich eveneens wil inzetten om onze samenleving met een positieve ingesteldheid te blijven verbeteren.

Iris Arijs (50 jaar)

Iris Arijs, geboren en getogen in Liedekerke, is getrouwd met Fabian Derijck en is de trotse mama van Jessica, Joachim en schoondochter Jenna.
Gedurende de legislatuur 1994-2000 zetelde Iris als CDV-jongere in de raad voor maatschappelijk welzijn van onze gemeente (OCMW).
Geboeid door deze materie startte zij op 1 april 2000 als boekhoudster in dit OCMW. Met veel enthousiasme introduceerde zij in 2001 de NOB nieuwe OCMW boekhouding) en in 2012 de BBC beleids- en beheerscyclus) voor zowel het OCMW als de gemeente. Op een eenvoudige en transparante manier heeft zij menig politici wegwijs gemaakt in deze complexe materies.
Vanaf 2013 tot heden is Iris werkzaam in onze buurgemeente Roosdaal. Tot 1 juli 2018 als OCMW-secretaris, vanaf 2 juli werd zij ingevolge de inwerkingtreding van het Decreet Lokaal Bestuur aangesteld als adjunct algemeen directeur voor gemeente en OCMW.
Iris wenst zich vooral in te zetten voor het welzijn van alle inwoners in onze gemeente met speciale aandacht voor de meest kwetsbaren door de verdere uitbouw van het Sociaal Huis (OCMW). Zij wil er eveneens op toezien dat het belastinggeld van de Liedekerkse burger efficiënt wordt aangewend en dat deze zorgzaam zullen worden besteed aan projecten die ten goede komen aan alle inwoners van onze prachtige gemeente.
Iris is ervan overtuigd dat zij mede door haar professionele ervaring zeker een meerwaarde kan bieden in deze domeinen. Zij wil een Liedekerke waar onze (klein)kinderen samen gelukkig en gezond oud kunnen worden.