CD&V-plus gaat verder op zijn elan om de lijst van de komende gemeenteraadsverkiezingen te vernieuwen en stelt opnieuw 3 nieuwe kandidaten voor:

Annemie Smekens... (53 jaar) is dossierbeheerder bij FOD Financiën en is heel actief in het Liedekerks verenigingsleven. Zo is zij niet alleen medestichter van het jaarlijkse Kerstmarkt die ieder jaar doorgaat in de tent op het marktplein ten voordele van het Simbahuis, maar helpt ze ook ieder jaar om azalea’s te verkopen ter ondersteuning van Kom Op Tegen Kanker.

Katrien Van Cleynenbreuge (35 jaar)

Rym Gharsalli (38 jaar)
is werkzaam als bediende voor een supermarkt en heeft drie kinderen waarvan er eentje voetbalt bij VK Liedekerke en een andere vioolles volgt aan de Liedekerkse muziekacademie.
Katrien Van Cleynenbreugel (35 jaar) is ambtenaar burgerlijke stand/bevolking in een naburige gemeente en is mama van een dochter van 3 jaar. In haar vrije tijd trekt ze regelmatig baantjes in het gemeentelijk zwembad.